Els sentits del joc

Un recorregut per la memòria lúdica

Finalitzat
2024
Del ds. 21.12.24 al dg. 02.02.25
Compartir

Els sentits són petits botons que ens permeten despertar records molt concrets: el tacte de la fusta, l’olor a xocolata o el so d’una baldufa rodolant poden connectar-nos amb moments del nostre passat. També amb la nostra memòria lúdica, aquells instants de joc en els quals una olor, un so o una textura prenien tot el protagonisme.

Aquest binomi format pel joc i els sentits és el protagonista d’Els sentits del joc, un espai convertit en un viatge sensorial a la infància, despertant els records d'aquells moments de joc a través de l'estimulació dels diferents sentits. Un espai memorial del joc que aconsegueix traspassar generacions i connectar amb la nostra memòria lúdica.

A l’exposició trobareu diferents estacions interactives que plantegen petits reptes sensorials i, al final del recorregut, un espai de joc lliure amb el qual interactuar i gaudir en família o amb amistats tot jugant a construir els records del demà.

Exposició organitzada per la Casa de Cultura de Girona i comissariada per Pau Regincós i Cati Hernández (Ludus Mundi)

 

 

 


Dissabte
21
des
 
 
Finalitzat
Diumenge
22
des
 
 
Finalitzat
Dimarts
24
des
 
 
Finalitzat
Dimecres
25
des
 
 
Finalitzat
Dijous
26
des
 
 
Finalitzat